Thursday 29 September 2016

ERO*SKA ISPOVEST – Bila sam kučka i uvek sam sve dobijala

ERO*SKA ISPOVEST – Bila sam kučka i uvek sam sve dobijala



4-15
Oduvek sam bila tatina i mamina cerka koja je imala sta god je poželela… Bilo to najksuplja barbika u detinjstvu i najveci plisani meda, ili garderoba po poslednjoj modi i duga krznena bunda od kune ili nerca… Sa 20god, roditelji su mi kupili stan na Dedinju, tad sam kupovala malo ozbiljnije igračke kao što je vibrator od nekih 20cm… Oni su mi davali novac ili sam se ja snalazila… koristeci sve prednosti zenske lepote, zanosa, strasti, i malo taktike zavodjenja… Najbitnije od svega je da se uvek krecem u bogatom drustvu, i uvek osvajam mladje muskarce… zahvalniji su, darezljiviji, trude se, i za sve novo cemu ih naucim budem nagradjena za uzvrat.
Nisam se ja ni oko jednog nesto preterano trudila, cak sta vise, sto sam veca kucka bila prema njima, vise su me voleli, pokusavali da me osvoje u potpunosti, ali je to svakom islo tesko od ruke. Pa kako i ne bi, kada su moji hirovi uvek bili i ostali veliki. Muskarci se loze na ovakve zene kao sto sam ja, dobrog izgleda, jakog karaktera, samouverene, stroge, dominante i koje tacno znaju sta zele. Nikada nisam bila verna, a opet dovoljno iskusna da to vesto sakrijem i da svako od njih veruje, da je bas on moj, namerno kazem da su oni moji, jer ja ne pripadam nikome… ja sam ta koja uzima ono sto zeli…a mlada piletina je oduvek bila najsladja poslastica.
Milosa sam upoznala na koncertu Georgijeva prosle godine, bio je u obezbedjenju ispred bine, a ja u prvim redovima. Pred kraj koncerta, gledala sam samo kako da se probijem nekako na binu, da nakon poslednje otpevane pesme uzmem autogram, i kada sam krenula, on me je zaustavio. Ja sam se tako zacudila jer nisam navikla da u bilo kojoj situaciji cujem neko NE, pocela sam da se raspravljam, ubedjujem, malo i zavodim (pa ko bi jos odoleo vatrenoj crnki u letnjoj leprsavoj majcici sa velikim dekolteom koji otkriva lepe i cvrste grudi, i crnim koznim pantalonama koje su tako lepo prijanjale uz nogu). Tako jaka na recima, kao i na delima, uz svoj prodoran pogled i obecavajuci osmeh, uspela sam da ga nateram da me uvede iza bine kada se bude rascistila guzva i da dobijem autogram.
To vreme koje smo imali iskoristili smo i da se malo bolje upoznamo. Bio je deset godina mladji od mene, ali je tako dobro izgledao, da to ni u kom slucaju nije moglo da mi promakne, imao je ostre crte lica, sto me je od uvek palilo, ali isto tako sam znala da je i spoljni izgled cesto varljiv, i da bi mi ovaj jeo iz tanjira makar mu i otrov sluzila. Kada sam dobila autogram, prisla sam mu ponovo onako sva zadovoljna jer sam ipak dobila svoje i rekla da sada za kaznu sto sam toliko cekala, ima zadatak da me odveze do stana.
Videla sam da je ostao zbunjen ali na neki nacin i odusevljen, ali naravno da nije mogao da me odbije, ovakva prilika kao ja se ne propusta.
Jos na putu do stana, primetila sam da je nervozan, a dok smo razgovarali, ja sam sve vreme drzala do svog imperativnog tona. Videla sam da ga to uzbudjuje. U krvi mi je da provociram ljude, pa sam se salila na njegov racun, da izgled i snaga nisu merilo kvaliteta… znajuci da je u muskoj sujeti da se stalno dokazuju… mada je muskarcima pored mene to zaista tesko islo od ruke…
Kada smo stigli, samo sam mu rekla: „Lepo si me provozao, sada je moj red da ja tebe vozim!“ , i nasmesila se onako vragolasto i izazovno, spustila mu ruku na njegovu nogu, i prstom pokazala da krene za mnom. Ne, nije me bilo stid, jer sam oduvek uzimala sta sam htela. Zivim za trenutke. I tada sam… Zbunjen, bez i jedne reci, krenuo je za mnom.
Otkljucavam vrata i pokazujem mu put do dnevnog boravka. Seo je u kožnu fotelju, a ja sam otišla po piće, ipak, zaslužio je na neki način, a i ja sam bila prilično lepog raspoloženja. Donela sam dve čaše nekog makedonskog crnog vina, pružila mu jednu, i nazdravila sa njim. Sve vreme dok smo ispijali gledala sam ga pravo u oči, ne skrećući pogled, bez i jedne reči. Videla sam da mu je bilo neprijatno ali mene je to uzbudjivalo. On je skretao pogled s vremena na vreme, ali mu nesto nije polazilo za rukom… Sela sam onda na rubu fotelje u kojoj je on sedeo i pitala ga: „ Pa šta je bilo mali, nismo se valjda sada malo unervozili“, i spustila ruku na njegov ***** koji je već počeo da dobija na snazi, i stisnula ga onako preko farmerica… Nije uspeo ništa da kaže, samo se cimnuo i uzdahnuo onako iznenada. Kako samo volim muške uzdisaje… Noktima mu prolazim kroz kosu, i približavam glavu svojom, ljubim ga, strasno, vatreno, dok oseca kako mu moji nokti šaraju po vratu, to ga dodatno uzbudjuje, drugom rukom mu otkopčavam šlic da oslobodim taj napaljeni ***** pritiska tesnih farmerki. Ljubim ga po vratu, grickam, zavlačim jezik duboko u njegovo uvo… dok sam mu ***** izvadila iz njegovih bokserica i lagano ali sa jakim stiskom trljala, mesila jaja… nije mogao da izdrži, krenuo je i on u akciju, ruke su mu već bile ispod moje majce i na mojim grudima, stežući ih, meseći ih, i ja sam bila jako napaljena… ali sam bila ta koja je želela njega da izludi, da on bude taj koji bi se osećao kao moje vlasništvo.
Skinula sam sebi majucu, i brus, a njemu skroz farmerice i bokserice, spustila sam se na kolena, mmm mali brija svog mačora. Super, mogu svašta da mu radim…
Drkala sam mu ga za početak gledajući ga pravo u oči i prateći njegovu reakciju, kako samo uživa u tome. Počela sam da mu ližem jaja, znala sam kako to muškarci vole, i uvlaćila ih u svoja usta igrajući se jezikom sa njima. Prelazim na njega celom dužinom, ližem ga kao sladoled, ali tako pohotno, uhvatio me je za kosu i pokušao da mi nabije svoj ***** u usta ali mu nisam dozvolila, jer sam ja ta koja vodi igru, mesila sam mu jaja i drkala *****, ostavljajući samo glavić slobodan kako bih njega sisala tako da nije
mogao da mi ga nabije kada je on to želeo… ali me je i dalj držao za kosu. Bio je tako čvrst, krut, ne, nemam ja duše, nisam htela da svrši… ne još uvek, pa još je rano.. tek smo počeli igru, usporavala sam svaki put kada sam primetila da je kritično. Onda sam konačno stavila njegov ***** u svoja usta, najpre do pola, a kada sam počela sve brže da mu pušim, nabijala sam ga skoro do jaja, kako sam samo bila napaljena, veće je i meni postalo vruće, skinula sam i ostatak odeće sa sebe, a on je sknuo i svoju majcu. Nabila sam svoje prste sebi u pičku i onda ih dala njemu da ih poliže, zatim sam ga uhvatila za ruku i odvela do spavaće sobe.
Kako sam ga gurnula tako je pao preko preko mog kreveta. Ja sam čučnula na rubu kreveta, i počela da ga ližem od unutrašnje strane njegovih butina, pa grickajuci tu svaki milimetar, pa se ponovo vraćala na njegov nabrekli ***** i jaja i penjući se ka njegovim grudima, grickajući njegove bradavice njegov ***** sam trljala svojom vlažnom pičkom, koja je podjednako bila željna ali se suzdržavala. Noktima sam šarala celo njegovo telo dok sam stajala nad njim opkoračivši ga…trljala sam pičku o njegova jaja.
A on mi je mesio sise, stiskao ih, pokušavao što više da ih uzme u svoja usta… jako je grickao njihove bradavice, videlo se da jedva izdržava… uzela sam njegov ***** u ruku, i stavila ga onda u svoju pičku, odmah, celog, duboko u sebe, onako do jaja, nema kod mene ništa postepeno niti polovično… sve, i odmah. To ga je tako uzbudilo, ali nisam počela odmah da mešam, želim da ga mučim, želim da uživam u tom osećaju kako je u meni… a onda sam zabacila kosu i telo unazad i tako počela da mu mešam, da skačem po njemu i da ga razvaljujem, i svaki put kada osetim da to može da ga dovede do kraja, smiravala i nastavila da mu mešam velikim kružnim pokretima. Tako sam to dobro radila, čuli su se i moji uzdasi. Uživala sam bilo mi je prelepo… nastavila sam onda sve brže da skačem po njemu, a onda sam ustala i okrenula se njemu oknuta ledjima, i tako se nabila ponovo na njegov *****… stiskao je moju guz, uživao u tom prizoru…
Bila sam na kolenima, držala svoje sise koje su skakale zajedno sa mnom i nabijla se sve jače, sve brže…sa promenom ritma ali uvek do kraja, jednostavno volim da ga osetim duboko u sebi… Osećala sam da smo oboje pri samom vrhuncu… nastavljala sam zato sve brže… drhtala sam od zadovoljstva,a moji sokovi su curili na sve strane, samo sam osetil kako me je stisnuvsi me za guzu podigao sa kurčine, ostala sam tako nagužena a naslonjena na svoje laktove… svršio je u velikim količinama na mojojm guzi. Samo sam osetila taj vreo mlaz sperme po njoj…
I ovog puta sam dobila šta sam želela. Osećala sam sreću i zadovoljstvo, Miloš je pod jakim utiscima, ostao još neko vreme da leži na krevetu, a onda priznao kako ga nikada nije neka devojka dovela do takvog užitka… Nakon te večeri, sa Milošem sam nastavila da se vidjam svaki put kada sam ja imala vremena za njega, iako je on hteo da to bude češće, ipak nije on taj koji se pita.
I svaki put nam je bilo sve bolje, svakog puta smo radili drugačije stvari, i njega sam vremenom izbezobrazila… Važno je samo da smo u svemu tome uživali i on i ja.

No comments:

Post a Comment