Wednesday 28 September 2016

Savršen kolač sa jabukama (RECEPT)

NAJJEDNOSTAVNIJI RECEPTI



Sastojci:
Recept za ovaj kolac ili tortu nasla sam na Colll pa i vama toplo preporucujem,nije tesko napraviti a dobijete fini,socni kolac.
Kora:
  • 1oo grama ljesnjaka
  • 1oo grama smeđeg secera
  • 3 jaja
  • 3 velike kasike griza koji namocite u sok od narandze
Ljesnjake proprziti pa samljeti (ja sam koristila bademe,malo ih proprzila onako citave pa samljela,prelijep ukus).

Umutite zumnjke sa secerom,dodate ljesnjake,griz,i na kraju snijeg od bjelanjaka.Koru pecite u kalupu za torte br.26 na 16o stepeni 25 minuta.
Fil-krema:
  • 4 zumanjka
  • 1oo grama secera
  • 7o grama brasna
  • 1/2 l mlijeka
Umutite zumanjke sa secerom,dodajte od ovo pola litre mlijeka malo u zumanjke,dodajte brasno a ostatak mlijeka stavite da kuha ,dodajte umucene zumanjke i skuhajte kao puding.Ovu kremu nanesite na pecenu koru.U receptu ne pise a ja sam u kuhanu vrelu kremu dodala jednu kasiku maslaca i kremu umutila mikserom pa tek onda stavila na koru.Dok se krema hladi vi pripremite fil od jabuka.
Fil od jabuka:

  • 75o grama jabuka ali ociscenih i izribanih
  • 2-3 kasike secera
  • 1 vanilija secer
Jabuke izdinstajte sa secerom i dodajte vaniliju secer,po zelji moze i cimet i kad se ohlade nanesite na kremu.
Gospodja koja je pisala recept ponudila je dvije varijante za snijeg na kolacu u stvari napisala je da preostala 4 bjelanjka umutite sa 15o grama secera tim snijegom premazete cijeli kolac i na kratko ga zapecete u rerni ili da umutite vrhnje za slag pa stavite preko kolaca.
Ja sam preostala 4 bjelanjka umutila ,skuhala od 2oo grama secera sa vrlo malo vode samo onoliko koliko je potrebno da se secer ovlazi sirup kao za sampitu ,dodala ga u umucene bjelanjke,mutila par minuta nije mi bio cvrst kao sampita ali je ostao postojan na kolacu.Snijeg stavite na kolac i ostavite da se sve ohladi u kalupu za torte.
Kad skinete kalup i budete sjekli kolac samo svaki puta noz operite pod toplom vodom i snijeg ce se fino sjeci ….Eto ja se napisah uvijek sam mozda malo vise i opsirna u zelji da onom ko bude pravio kolac uspije….♥

No comments:

Post a Comment