Wednesday 28 September 2016

Ušao sam u vezu sa djevojkom koja se bavi elitnom prostitucijom. Ona ne zna da ja znam čime se bavi

Ušao sam u vezu sa djevojkom koja se bavi elitnom prostitucijom. Ona ne zna da ja znam čime se bavi





Ušao sam u vezu sa djevojkom koja se bavi elitnom prostitucijom. 
Ona ne zna da ja znam čime se bavi, laže mi da radi kao finansijski savjetnik. 
Puna je love koju lako troši na mene, stalno mi kupuje garderobu, obuću, parfeme, izvodi me u otmjene restorane. 
Mislim da me voli, jer je mnogo ljubomorna kada sam u društvu drugih djevojka. 
Stalno me zove, nikada nisam dobijao ljepše ljubavne poruke. 
Nikada nisam imao bolji sexualni život. Znam da je ne volim, znam da volim samo tu pažnju i luksuz koji mi ona pruža. 
Jedino šta me muči je pitanje… Jesam li ja postao njena muška prostituka. 

No comments:

Post a Comment